Subject: Tehniliste tingimuste taotlus
From: "Stevely Soomets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 16:12:41 +0300

Tere

Soovime seoses biogaasi sisestuspunkti ehitamisega taotleda tehnilised
tingimused mahasõidu rekonstrueerimiseks. Kinnistu katastriüksus
24504:003:0570 Kostivere gaasireguleerpunkt, Aruküla tee.

Palun andke teada, millist infot on tehniliste tingimuste väljastamiseks
veel arendaja poolt vaja, manuses on esialgne asendiskeem planeeritavast
sisestuspunktist.

Lugupidamisega

Stevely Soomets

Ehitusvaldkonna spetsialist

+372 5688 8199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Infortar

Liivalaia 9, 10118 Tallinn

Estonia

www.infortar.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.